Branchekendskab gør hele forskellen

Spar din tid på- en digital løsning

Branchekendskab gør hele forskellen

Én digital løsning

Jeg automatiserer hele dit bogholderi

Digital bogføring er kommet for at blive, og det er vigtigt at de automatiseret processer bliver sammensat korrekt. 

Digitale løsninger kan lyde som trættende nye løsninger, men det behøver det ikke være. Jeg automatiserer dit regnskab med lettilgængelige processer, så din hverdag er nemmere, når du er på farten. Faktisk kan alt næsten klares via en mobil og apps. Fokus er din forretning, for systemerne skal arbejde for virksomheden, ikke omvendt. Og selvfølgelig følger vi hele tiden med i den digitale udvikling.

Når jeg har digitaliseret din bogføring, sparer du tid og penge, for de automatiske processer sørger daglig for bogføring, betaling af regninger, afstemning af bank, udsendelse af rykkere og meget mere. Dette giver dig mere tid til at fokusere på dit eget arbejde og du får ekstra ro i maven omkring din administration.

Du får de en skræddersyet løsning, hvor der tager højde for branchens specifikke behov og jeg sørger for at du får al den hjælp der er brug for. Både når du skal i gang og når det hele kører.

Light pakke

Pris: fra 3.000 kr./md.

  • Op til 300 bilag årligt
  • Digital bogføring
  • Afstemning af bank & likvider
  • Momsregnskab
  • Rapportering & support
  • Automatisk betaling af regninger
  • Digital rykkerprocedure
  • Digitalt firmakort
  • Digital godkendelsesflow
  • Digital betalingsflow
  • Økonomisk besparelsesrunde

Lille månedspakke

Pris: fra 4.000 kr./md.

  • Op til 800 bilag årligt
  • Digital bogføring
  • Afstemning af bank & likvider
  • Momsregnskab
  • Rapportering & support
  • Automatisk betaling af regninger
  • Digital rykkerprocedure
  • Digitalt firmakort*
  • Digital godkendelsesflow
  • Digital betalingsflow
  • Økonomisk besparelsesrunde

Stor månedspakke

Pris: fra 5.200 kr./md.

  • Ubegrænset bilag årligt
  • Digital bogføring
  • Afstemning af bank & likvider
  • Momsregnskab
  • Rapportering & support
  • Automatisk betaling af regninger
  • Digital rykkerprocedure
  • Digitalt firmakort*
  • Digital godkendelsesflow
  • Digital betalingsflow
  • Økonomisk besparelsesrunde
Priserne er ekskl. moms og oprettelse (5.999,00 kr.)

Alle abonnementer til eksterne systemer og kortgebyr er ekskl. 

100 % engagement

Mange digitale systemer kan gøre livet lettere for de fleste erhvervsdrivende, men kendskabet til håndværkerbranchen og håndværkernes arbejdsforhold kan ikke digitaliseres. Det kendskab får du hos mig. Mere end 20 års erfaring med branchen betyder, at jeg har forståelse for arbejdsgange og behov, kan snakke med og dermed lettere rådgive dig. For jeg vil da gerne hjælpe med det hele, men det skal give mening for den enkelte og i sidste ende spare tid og penge.

Det gode samarbejde

Jeg lægger stor vægt på både kemi, ærlighed og teamånd. Det er sådan, jeg gerne vil have, at du ser mig, som en del af teamet, der sikrer struktur og omhyggelighed. Og som én, der samtidig gør tallene forståelige. 

Mit store kendskab til branchen betyder, at jeg arbejder effektivt, og når alt stemmer og spiller sammen, betyder det i sidste ende, at hele driften kører mere smertefrit. 

 

Jeg hjælper hele vejen rundt

Herunder kan du se nogle eksempler på, hvad jeg kan hjælpe dig med. Men ikke to håndværkere er ens. Så skal vi ikke hellere tage en snak om din situation?  Ring til mig på tlf. 33 220 220

Hjælper dig med alt 

-intet er umuligt

  • Daglig bogføring 
  • Betaling af regninger 
  • Afstemning af bank & likvider
  • Rapportering & support
  • Debitorstyring, rykkerprocedure mm. 
  • Kreditorstyring
  • Moms- bogføring, afstemning og indberetning

Branchekendskab & ydelser

-hvad du ikke ser, fixer vi også

  • Løn jf. overenskomster
  • Balance/regnskabsrapport efter ønskede f.eks.. kvartalsregnskab
  • Budgetter – drifts-, balance-, og likviditetsbudgetter  
  • Økonomisk besparelsesrunde
  • Årsregnskab samt indberetning
  • Klargøring af årsregnskab til din egen revisor
  • Support i en almindelig dagligdag hos en HÅNDVÆRKER 

Andre services – fra 299 kr./md

pr. ekstra service 

  • Ordrestrying.dk service
  • E-komplet service
  • Minuba service
  • Lønadministration
  • E-Boks

Konsulentydelser – fra 599 kr.

pr. time

  • Sparringspartner
  • Vejledning og opsætning af digitale løsninger

Din forretning er særlig

Jeg har helikopterblikket og fokus på din virksomhed og finder altid en løsning specialtilpasset til dig. 

Få mig i røret, så vi kan tale om dine behov telefon
33 220 220

Allerede fra første møde kunne man mærke Charlottes fantastiske energi og ildhu til regnskab og drift. De efterfølgende måneder blev dette sat på prøve, da vi desværre var på dybt vand i hele bogholderi flowet. Men dette er der nu kommet styr på, takket være et fantastisk engagement fra Charlotte samt den digitale automatiseret platform egnet til håndværkerne. Ikke nok med, at vi har fået kæmpe hjælp og gennemskuelighed, så er vores bogholderi udgifter blev mere end halveret. Alt er blevet langt mere overskueligt, selv kunderne betaler til tiden, fordi der hele tiden bliver fulgt op. Når de betaler, kan jeg se alt info med det samme uden at skulle logge på banken. En stor anbefaling herfra, som din næste sparringspartner. Jeg ved hun er så effektiv og prisvenlig, at du både spare tid og penge. Så lad nu vær med at vente endnu en dag.
Allan Grønkvist-Nielsen
KN Byg A/S

Vi kan koncentrer os om at lave VVS, friheden fra bogholderiet er bedst og det bliver lavet af en specialist inden for branchen.
Det sparer os for rigtig mange timer på kontoret, og så har hun jo bare styr på hele VVS faget.
Vi bruger Håndværkernes foretrukne bogholder fordi det er: Professionel kompetent skræddersyet hjælp.

Jonas
Greve VVS

I forbindelse med vores etablering af nyt ordresystem, er vi blevet supporteret af Din Bogholder af Charlotte Blok. Hvilket har betydet, at vi hurtigt var selvkørende. På den baggrund vil vi give Din Bogholder de bedste anbefalinger.

Lars Feldthusen
Frederiksberg EL-Installation

Ved første intromøde med Charlotte udtrykkende hun stor erfaring med smart digitalt bogholderi og stort kendskab til VVS-overenskomsterne. Det var tydeligt, at det var de mange år hun har været i branchen og hendes passion for at gøre det rigtigt første gang gav sig til udtryk. Hun ved hvordan vi arbejder og altid er på farten. Hun har stor indsigt i håndværkerbranchen og hun viser altid stor arrangement og siger tingene lige ud, Hun hjælper med sparring af optimering af arbejdsprocesser bla. løn og bilag m.m i virksomheden og kommer gerne med forslag til besparelser hvis hun ser noget. Hun kan sit håndværk og jeg kan varmt anbefale Din Bogholder ApS til alle andre håndværkere der ønsker en nemmere og mere overskuelig bogføring.

Phillip Passera Skou
Varme & Energi ApS

Din Bogholder hjælper mig med alt mit regnskab så jeg ikke skal bruge meget tid på det.
De tilbyder nogle rigtig fede digitale features som gør det meget nemmere at holde styr på alle mine ting. Jeg ved ikke hvor jeg skulle få tiden fra til at sidde og lave både bilags bogføring, momsafregning, betalinger til div. grossister, abonnementer m.m. uden de systemer som jeg er koblet op på via Din Bogholder. Din Bogholder er utroligt behagelige, top professionelle, gode at kommunikere med og super hjælpsomme. Det er håndværkernes bogholder så derfor bruger jeg dem selvfølgelig og de har 100%  styr på VVS branchen

Mikkel
Lund VVS